יומיים בלתי נשכחים לזוכות 'המלכה של מולר 2'

עפר גדנקן No Comments on יומיים בלתי נשכחים לזוכות 'המלכה של מולר 2'

במסגרת פעילות 'המלכה של מולר 2' זכו 20 משתתפות לחופשה קסומה במלון בוטיק מפנק

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פעילות 'המלכה של מולר 2' מבית מולר, מותג היוגורט הבינלאומי, הגיעה לסיומה המוצלחת, ו-10 המלכות שנבחרו, יחד עם 10 המלוות שלהן, זכו ליומיים של חוויות ואטרקציות במלון בוטיק מיוחד ומפואר בצפון.

'המלכות של מולר' – מירב א', מאירה ק', חיה ג', אסתר א', אלישב נ', רחלי ש', יפי ש', שוש ק', מירה נ', רבקה ה' – והמלוות שלהן, נהנו ממגוון אטרקציות, טיולים בטבע, מלון מפנק עם בריכה וספא, ארוחות כיד המלך ועוד!

"החוויה הייתה מדהימה, הרגשנו שבאמת עושים הכול כדי שנרגיש מלכות ליומיים", משתפת אסתר א', "מהרגע שיצאתי מהבית ועד שחזרתי התחושה הייתה חלומית: המלון המושלם, האווירה, הטיולים המדהימים בטבע. פשוט מושלם".

"הכול היה מלכותי עד הפרטים הקטנים ביותר", אומרת גם ויקי ש', מלווה של אחת הזוכות, "אלו היו יומיים של הרפיה, של רוגע. חזרתי הביתה ממש מלכה – רעננה, מלאת כוח. הייתה חוויה בלתי נשכחת!"

יהודית טל, מנהלת קהלים במחלבת 'טרה', זכיינית 'מולר' בישראל: "זו השנה השנייה שבחרנו לצאת בפעילות 'המלכה של מולר' שהופקה במיוחד עבור הציבור החרדי. כבר שנים רבות מולר שומרת על חיבור עם הציבור החרדי עם מגוון מוצריה בכשרות המהודרת ביותר, וכן בהתאמת הפעילות השיווקית לערכים ועקרונות שחשובים לציבור החרדי. המשוב החם שקיבלנו לפעילות 'המלכה של מולר 1' הביאה אותנו לעשות זאת שוב גם השנה ולאפשר לקהל נוסף את ההזדמנות ליומיים של נופש חווייתי, מלכותי ומפנק".



0 תגובות